Då var vi här igen

Efter en lång sommar har jag äntligen tagit steget och loggat in på Starstable igen.
   Det har varit jättekul att få träffa alla igen och även om vi är lite färre än vi var innan sommarlovet förstår jag dem som lämnat för jag själv skulle nog inte ens klara av att vara med i en klubb som stått stilla såpass länge. Jag är dock tacksam för att rätt många faktiskt stannat och hållt LKG lite vid liv medan jag varit borta. :D
 
 
Men, den stora frågan är ju vad som kommer hända med klubben nu då? Under sommaren har jag tänkt och tänkt och tänkt lite till. Jag går i 9an just nu vilket innebär en massa skolarbete och därför funderade jag under en lång tid på att upplösa klubben, men jag är inte helt säker på att jag vågar ta det steget just nu. Därför har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt med klubben nu i början och hålla lite aktiviteter då och då, mest spontana men ibland kan det hända att jag kokar ihop något i förväg och då kommer det självklart upp på bloggen. 
   Klubbkön kommer också börja röra på sig lite smått. Ni som brevat mig innan sommarlovet måste dock breva igen eftersom jag rensat hela min brevlåda på ALLA brev men jag hoppas det går bra iallafall.
 
Just nu finns det inte så mycket mer jag vill säga, kommer det upp något aktuellt som rör alla utanför LKG kommer jag självklart skriva upp det här. Tills dess får ni breva mig i spelet om ni har några frågor eller liknande :)
 
Ha det så bra,
Lucy Westlake
 


KOMMENTARER
Anna Rainforce

Jaaaa, så underbart! Loggade in idag efter en hel sommar utan sso och kände mig sådär lagom efter.
Kram, vad kul att du är tillbaks!

2014-09-11 18:36:48
URL: http://annasims.blogg.se
Nellie Mountainstar

Du kan ta bort mig från listan. :)

2014-09-14 08:51:01
Alica Snowgirl

Hej! Jag ville bara säga att du råkade stava fel på mitt namn på kullkön för det står alicia snowgirl inte alica snowgirl. Ville bara säga det satt det inte skulle vara några problem om du skulle vilja ta kontakt med mig ;)

2014-10-17 15:59:11
Alica Snowgirl

Hej! Jag ville bara säga att du råkade stava fel på mitt namn på kullkön för det står alicia snowgirl inte alica snowgirl. Ville bara säga det satt det inte skulle vara några problem om du skulle vilja ta kontakt med mig ;)

2014-10-17 15:59:14
Alica Snowgirl

Hej! Jag ville bara säga att du råkade stava fel på mitt namn på kullkön för det står alicia snowgirl inte alica snowgirl. Ville bara säga det satt det inte skulle vara några problem om du skulle vilja ta kontakt med mig ;)

2014-10-17 15:59:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback