Det uteblivna schemat

Jag har inte fått in NÅGOT mejl där det står om aktiviteter som ska hållas under denna veckan så ni som stannade kvar efter klubbmötet igår och visade intresse för att hålla det - breva mig snarast med info om era aktiviteter.
 
Ni som inte är med i klubben bör läsa detta ~
Jag, Lucy, kommer ta en paus från SSO under sommarlovet pga att jag tröttnat lite på SSO. Detta betyder att kön pausas och om jag fått tillbaka mitt SSO-intresse efter sommarens slut kommer den sättas igång som vanlig igen. Ha en bra sommar!


KOMMENTARER
Nellie Mountainstar

Så jag kommer inte komma in för än sommaren är över? :( OM det finns plats i klubben för mig (står just nu på plats 11, så jag skulle inte hoppa fram massor i så fall) så kan jag få gå med? Har väntat länge på det här, och nu är jag ju så långt fram i kön. Jag skulle även vara intresserad av att hålla ativiteter och skulle kunna hålla en, eller flera, i veckan! :) Höll några aktiviteter i Shady Pearls och i tidigare klubbar, och dom uppskattades! :)

2014-06-24 14:44:17
Anna Rainforce

Jag har skickat info via kik, för mitt Starstable hängde sig hela tiden.

2014-06-24 18:25:41
URL: http://citronmuffinsens.blogg.se
Leia Loudstone

Hej, det har ju stått på kön nu att jag kommit in sen den tionde. Men jag har inte fått något brev, och har själv brevat dig 2 gånger utan svar.

2014-06-26 19:37:30
URL: http://ssoleia.blogg.se
daph

hej! har varit bortrest glömde och hann dock inte säga till, men är tillbaka och sso har fuckat men loggar nog in snart!! bruuhfist

2014-06-30 02:00:37
Nellie Mountainstar

Hej! Jag har ju skickat brec på SSO men jag är borta den här veckan och kommer hem på lördag så om du har svarat och inte jag har det så är det därför. Jag har internet på mobilen, men inte på datorn så därför kan jag skriva här men inte på SSO. :)

2014-07-01 21:31:18
Nellie Mountainstar

Skrev fel, kommer hem på söndag. GUD VAD JAG SAKNAR SSO!:(

2014-07-02 13:24:20
Ida starforest

Heejj Ida starforest här (från Lkg)
du är nt tbx än och de är snart slut på augusti :-( hoppas du är tbx snart..:3

2014-08-29 20:49:59
URL: http://idasssoworld.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback