Nu har jag gått runt i flera veckor och funderat på hur det egentligen ska bli med LKG. Och ja, jag har kommit fram till ett beslut.. Som en del av er kanske misstänkt så är det så att jag inte kunnat vara sådär superaktiv som jag kanske tänkt. Klubben har därför blivit lidande och jag vill helt enkelt att det inte ska vara så. Därför har jag bestämt mig för att stänga ner den. Tillfälligt eller permanent? Det vet jag inte, men jag har avlägsnat alla medlemmar vilket innebär att jag är den enda som är kvar i klubben. Jag kommer inte ta bort klubben helt och hållet, jag kommer istället ha kvar den och bära dess namn tills den dagen då jag kommer fram till hur jag vill göra. Detta innebär att klubbkön stoppas och jag kommer inte svara på mejl som har något med LKG att göra mer. Förlåt, men jag ser ingen annan utväg just nu.
 
 
Tack för allt ♥


KOMMENTARER
daph

hoppas klubben öppnar snart igen, kände mig så välkomnad när jag började här och det är den enda klubben jag trivits i sen jag upplöste OW. kom ihåg att jag alltid är villig att hjälpa till när det än behövs! kramis <3

2014-12-06 20:30:35
Becca Longside

saknar klubben något enormt, sen kommentar jag vet. så många minnen.

2014-12-16 16:43:06
URL: http://starstablepownies.blogg.se
Becca Longside

saknar klubben något enormt, sen kommentar jag vet. så många minnen.

2014-12-16 16:43:09
URL: http://starstablepownies.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback