Vecka 21: Vanlig vecka

 
Nu är det dags för våran fjärde vanliga vecka och vi kommer mixa mindre tävlingar med andra aktiviteter.
Tid: 16.30
Ledare: Alicia Starbear
Mötesplats: Tävlingarna vid Jorvikstallet
Medtag: Olevlad häst
Information: Ni som har svårt att komma igång med levlingen - nu är det dags att röra på påkarna!
Tid: 18.45
Ledare: Rebecca Longside
Mötesplats: Steves paddock
Medtag: Snabba kläder och en glad, snabb häst
Information: Dags för evighetsstafett! Ni kommer bli uppdelade i två lag som kommer tävla mot varandra. Mer information på plats.
LEDIGT
Tid: 19.30
Ledare: Aria Darkbrooke
Mötesplats: Steves paddock
Medtag: -
Information: Frågesport om SSO! Mer information på plats.
Tid: 20.15
Ledare: Lucy Westlake
Mötesplats: Utanför ridhuset
Medtag: Snabba kläder och en snabb, glad häst
Information: Nu är det dags för er att visa vad ni går för! Vi kommer nämligen köra en liten duell på Firgrovebanorna. Vinnaren får 1 veckas mästare.
Tid: 18.30
Ledare: Lucy Westlake och Amanda Lightfield
Mötesplats: Steves paddock
Medtag: LKG's klubboutfit
Information: Detta blir vårat andra event tillsammans med klubben Shady Pearls och vi kommer leka en lek som kallas för "Vatten i skon"!
Tid: 16.30
Ledare: Lucy Westlake
Mötesplats: Valedalesjön
Medtag: -
Information: Dags för klubbmöte! Vi kommer mötas vid Valedalesjön och ta oss till klubbmötet tillsammans.


KOMMENTARER
alessia Catbaker

Hej har inget internet först den 1:a juni... Så kommer inte va inne tills dess om det inte kommer ett mirakel

2014-05-19 07:10:05
Bella Seaside

Heej! Jag kommer inte kunna vara med denna veckan heller :( Alltså börjar bli trött på skolan...?! Men i alla fall, i morron ska jag rida. På fredag får vi se. Beroende på om min familj ska kolla på någonting på TVn.

Sen på hela lördagen och halva söndagen ska jag vara på klassresa så när jag kommer hem på söndagen kommer jag vara för trött för att spela :P

Så jag får satsa på nästa vecka haha! :)

//Bella

2014-05-21 18:37:12
URL: http://starstableryttarna.blogg.se
Bella Seaside

Heej! Jag kommer inte kunna vara med denna veckan heller :( Alltså börjar bli trött på skolan...?! Men i alla fall, i morron ska jag rida. På fredag får vi se. Beroende på om min familj ska kolla på någonting på TVn.

Sen på hela lördagen och halva söndagen ska jag vara på klassresa så när jag kommer hem på söndagen kommer jag vara för trött för att spela :P

Så jag får satsa på nästa vecka haha! :)

//Bella

2014-05-21 18:37:14
URL: http://starstableryttarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback