Regler och titlar


» REGLER

I klubben finns det vissa regler som alla måste följa. Bryter man mot en regel får man en varning, bryter man mot en regel en gång till får man en till varning och bryter man mot en regel en tredje gång slängs man ut ur klubben.
 
  • Bråka inte. Det spelar ingen roll om det är i klubben eller utanför klubben.
  • Spamma inte i klubbchatten.
  • Spoila inte uppdrag i klubbchatten, är det något nytt uppdrag du behöver hjälp med bör du fråga de andra medlemmarna i chatten om det är okej att du pratar om det.
  • Klaga absolut inte på aktiviteter och event! Visa respekt för den som håller eventet och skrik inte dina frågor rakt ut om du undrar något, vänta istället tills ridläraren eller den som håller eventet har pratat klart och sedan är det fritt fram att ställa frågor.
  • Sänk inte stämningen i chatten. Det är otroligt irriterande när alla är glada och sedan kommer någon och börjar hålla på "åå det är så synd om mig snyft". Visst får du söka stöd och tröst hos klubben men försök hålla det till en viss nivå.

» TITLAR
  • Ridlärare: Ridlärarna håller lektioner och andra aktiviteter minst en gång i veckan. Är du intresserad av att bli ridlärare kan man breva mig, Lucy.
  • Mästare: Mästare är en titel som ofta delas ut till medlemmar som vunnit event. I klubben kan det vara max 3 mästare samtidigt och man håller titeln i 1-2 veckor när man vunnit den.
  • Erfaren ryttare: I slutet av varje månad blir de som varit aktivast under månaden erfarna ryttare. KOMMER BÖRJA GÄLLA SENARE!
  • Elev: Elever är medlemmar som är intresserade av att bli ridlärare. De får titeln direkt då de brevat mig, Lucy, och har den ända tills jag bestämt mig för om de får bli ridlärare eller ej.
  • Medlem: Medlemmar som nyss gått med i LKG får automatiskt denna titel.
  • Stallflicka: Stallflickorna hjälper till med att svara på frågor, t.ex angående event, regler, titlar och saker som rör klubben. De kan även ge varningar om en medlem inte följer reglerna i klubben. Det kan max finnas 3 stallflickor i klubben samtidigt och om man vill bli stallflicka kan man breva mig, Lucy.
  • Novis: Medlemmar som är bortresta eller som nyss fått en varning är novisar. Får man en varning är man novis i 3 dagar innan man flyttas upp till sin vanliga titel igen.


KOMMENTARER
Sanna Fishdawn

Jag skulle gättegärna gå med i lkgs kö;-P

2014-05-02 08:37:50
URL: http://Jorvikbffs.blogg.se
josefine flowernight

hej lucy :love: svara gärna på mina post brev från ss :-P vill gärna gå med i klubben så de har med dom breven att göra :love:tack sam för svar :blush::blush:

2014-05-08 20:24:37
URL: http://josefineflowernight.bloggo.nu
josefine flowernight

hej lucy :love: svara gärna på mina post brev från ss :-P vill gärna gå med i klubben så de har med dom breven att göra :love:tack sam för svar :blush::blush:

2014-05-08 20:24:40
URL: http://josefineflowernight.bloggo.nu
Laura Goldrock

Hej Lucy jag är en 12 årig tjej som heter Laura Goldrock jag har länge sökt en bra klubb och prövat många olika klubbar men inte hittat den perfecta jag är en glad tramsig tjej på sso och jag skulle gärna gå med i kön om jag får?

2014-08-12 15:43:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback